
Badanie satysfakcji klientów to najbardziej popularny sposób uzyskiwania informacji od specjalnie dobranej grupy nabywców produktów.
Badania ankietowe czy też badania jakościowe dzielą się na podstawowe i stosowane. Ważne jest, aby były wiarygodne, czyli przeprowadzone rzetelnie na wskazanej grupie docelowej i z uwzględnieniem odpowiednich wyznaczników. Technika ankiety w socjologii polega na rozdawaniu respondentom kwestionariuszy z pytaniami z prośbą o ich wypełnienie. Mniej precyzyjne, często używane przez osoby nieprowadzące badań są ankiety prasowe.
Firmy według kategorii
Usługi remontowo-budowlane
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Transport dla Ciebie i firmy
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Hodowla i rolnictwo
Baza gastronomii i produktów spożywczych
Baza organizacji i stowarzyszeń
Atrakcje turystyczne i noclegi
Baza kursów i szkoleń
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług